sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Synttäri/joululahjatoiveet

Kyllä; mä kuulun siihen kategoriaan joka aloittaa jo lokakuun alussa stressaamaan joululahjoista! Ja jostain kumman syystä niitten hankinnassa tulee silti kiire.. Jokatapauksessa nyt oon harvinaisessa tilanteessa ja miltein jokaiselle on jo keksitty lahjat, jotka on kaikenlisäks vielä oikeesti hyödyllisiä tai muuten vaan täydellisesti lahjan saajalla sopivia. :)

Mähän oon tyypiltäni hirmu järjestelmällinen, joten kalenteri on ollut kovassa käytössä kun oon merkinnyt sinne listaa joululahjoista takasivuille. Suurimmalle osalle tiedän jo lahjat, mutta osalle taas olisi ihan liikaa vaihtoehtoja mistä pitäisi vaan valita.. Mulle tulee vaan niiin hyvä fiilis, kun löydän jonkun lahjan joka on just sopiva ja tiedän että vastapuoli siitä myös tykkää! Paljon kivempaa antaa lahjoja kuin ite saada niitä.

Tästä kielii myös yleensä se, että kun joku kysyy mun lahjatoiveita niin harvemmin osaan sanoa mitään. Viime synttäreinä saatiin lahjaks smoothie-kone ja se oli kyllä semmonen mitä toivottiinkin - ja on ollut kyllä kovassa käytössä, melkein päivittäisessä! Tänä vuonna skarppasin vähän, ja mietin etukäteen mitä toivoisin synttäri/joululahjaks, ne kun sattuu olemaan melko lähekkäin toisiaan.

Sisustustikkaat, Kodin1 // Korutaulu // Take-away kuppi, NewLook // ZeroPoint-säärystimet, ZP // Minna Parikka - Bunny sneaks // Sähköhammasharja, Gigantti // Michael Kors-laukku, Zalando 

Kompressio-säärystimet ois ihana saada testattavaksi, koska mun pohkeilla on tapana jumittua ihan armottomasti. Lisäks monet sanoo, että niistä on hyötyä Crossfitissä esim. boxihypyissä, jolloin ne suojaa säärtä mahdollisilta iskuilta laatikon reunaan. Tuo take-away kuppi ois myös kätevä, jos joskus tarttee ottaa kahvi mukaan. Oon koukuttanut itteni niin pahasti kahviin, että päivä ei vaan lähe käytiin ilman sitä.. Nimim. en kerennyt eilisaamuna juoda aamukahvia niin otin sitä pikkutermariin mukaan kouluun ja lipitin sitä koko aamupäivän. :D

Korutaulun satuin löytämään Pinterestistä, kun selailin diy-joululahjaideoita (kannattaa kokeilla!). Itsetehdyt lahjat on aivan mahtavia varsinkin jos ne on hyödyllisiä, niinkuin tämäkin tulisi olemaan! Sisustustikkaat on vähän semmonen pitkäaikainen haave, parasta olisi jos saisi ne tehtynä heinäseipäistä. Mutta ei siis mikään must-have juttu just nyt, koska on tarpeellisempaakin käyttöä rahoille. :)

Michael Kors:in laukku ja Minna Parikan kengät taas on mun must-have listalla olleet jo jonkin aikaa.. Näitä lahjoja en odotakaan saavani keneltäkään, koska ovat sen verran arvokkaita. Mutta tarkoitus olisi ostaa itselleni jokin kalliimpi synttäri/joululahja. Viime vuonna ostin Jeffrey Campbellit, joten ehkä tänä vuonna on laukun vuoro.. Saa nähdä!

Näitten lisäksi en pahastuisi ollenkaan, jos saisin uudet silmälaput, sähköhammasharjan ja vaikkapa itsetehtyä raakasuklaata. Tai muuta itse näperrettyä! Oon kadottanut mun lempparisilmälaput jonnekin, joten oon joutunut sinnittelemään semmosilla huonoilla jotka ei pysy yhtään päässä. Toisaalta ne mun lempparitkin on jo aika risaset ja kuminauha on löystynyt melkein käyttökelvottomaksi.

Tästä tulikin armottoman pitkä sepustus, joten teen lahjavinkeistä sitten ihan oman postauksen. :) Nyt jatkan ihanan leppoisen sunnuntai-päivän viettämistä siivouksen ja venyttelyn parissa. ♥

Ei kommentteja: