tiistai 26. elokuuta 2014

Kohti kauneinta vuodenaikaa

Kyllä se vaan niin on, että syksy on Suomessa kaunein vuoden aika! Täällä kaupungissa sitä ei niinkään näe, kuin yksittäisistä puista, mutta esimerkiksi Iltalehden sivuilta bongattu kokoelma Lapin ruskasta sai kyllä huokailemaan - joskus vielä tehdään reissu sinne parhaimman ruskan aikaan.

Syksyn edetessä mun energiatasot vain lisääntyvät. Ai miksikö? En todellakaan tiedä :D Vaikka tykkäänkin lämpimästä säästä niin pakko sanoa että olen paaljon energisempi viileämmällä säällä. Syksyn kova lähestyminen on saanut shoppailuinnonkin palaamaan, kun nyt elokuussa olen viettänyt sen puolesta hiljaiseloa. Keräilinkin netistä kollaaseihin lempparivaatteita:


Pipot, Gina tricot / Ponchot, NewLook / Housut, H&M / Valkoiset tennarit, Jeffrey Campbell / Nilkkurit, H&M

Poncho on top 3 hankintalistalla ja NewLookista löytyikin heti pari nappiehdokasta! Enemmän kuitenkin kallistuisin tuohon musta/pinkkiin, jossa on aikalailla täydelliset värit ja kuviointi. Pipojahan ei voi olla koskaa liikaa, joten Gina Tricot tarjoaisi kokoelmaan pari hyvää ehdokasta. 

Jeffrey Campbellin kengät ovat itseasiassa jo tulossa mun luo - löysin ne huimasta -75% tarjouksesta Membersiltä! Vasta kirosin kavereille kuinka Membersin taso on huonontunut todella paljon. Oon kytännyt alusta asti, varmaan parin vuoden ajan juurikin Jeffrey Campbellin kenkiä ja juuri kun olin shoppailulakossa niin niitä tuli sinne läjä ja vielä liian halvoilla hinnoilla... Mutta, sallitaan tämä hairahdus, koska maksoin noista kaunokaisista vain 32€ ja kaikelisäksi oon just ettinyt valkoisia tennareita - eikä tuo juuri sopivan kokoinen kiilakorkokaan ole kuin plussaa! Olen rakastunut jo nyt noihin kenkiin ja tulevat olemaan kovassa käytössä, sen lupaan. :)

Kesän mentyä ohi on auttamattomasti joutunut siirtymään takaisin shortseista ja mukavista kesähousuista takaisin farkkuihin. Ne taas tuntuu aivan liian ahdistavilta joten vaihtelun vuoksi olisi mukava käyttää myös vähän rennompia housuja, ja nämä Henkkamaukan yksilöt olisi aika mukavan värisetkin siihen tarkoitukseen! Saman puljun nilkkurit taas viehättävät maskuliinisuudellaan ja jykevällä korokepohjalla.


Kaikki vaatteet, H&M

H&M selvästi iski syys/talvimallistollaan ja johan oli aikakin! Pitkään on tuntunut, että koko puljulta ei tule mitään tajunnantäräyttävää, joten nyt sitten löytyy kerralla enemmän. ;) Toinen hankintalistan kärjessä oleva asia on takki, ehkä enemmän syyskäyttöön/alkutalveksi. Harmaa väri vallitsee vieläkin mun päässä vahvana ehdokkaana koska mustaa takkia löytyy jo. Ensimmäinen takki ylhäällä vasemmalla on tällähetkellä suosikki, tosin en tiedä käykö tuollainen malli minulle. Ei auta kun lähteä sovittelemaan! Nyt olisi tarjouksena -25% valitsemasta tuotteesta, ja sehän kannattaisi ehdottomasti käyttää takkiin. 

Turkistakin valitsin kollaasiin aikalailla hetken mielijohteesta, se on just sopivan överi, mutta mietityttää että tulisiko sitä nyt kuitenkaan käytettyä ja mihin sen yhdistäisi. :D Pörröinen neule on ihanan näköinen, mutta siinäkin vähän epäilyttää värin sopivuuus - ehkä tyydyn mintunvihreään vain kynsilakassa. Housut jatkaa "farkutahdistaa"-linjaa ja omistankin aikalailla samantyyliset housut, tosin kokomustana. 

Pipo, Gina Tricot / Neule ja mekko, H&M

Lisää pipoja, ei tarvitse edes perustella. Henkkamaukan sivuilta löytyi myös mukavan simppeli (ja harmaa tietenkin) neule, jossa kivana yksityiskohtana tekonahkahihat. Tää näyttää jotenkin heti mun tyyliseltä. :) Mekko taas ei näytä yhtään minulta, mutta olisi mukava kokeilla miten punainen pukee mua! Nään tämän jo sielunsilmin pikkujoulu-mekkona - jonkun yksinkertaisen kaulakorun ja kiharoitten kanssa. Mekko on itsessään jo näyttävä, joten ei tarvitse paljon helyjä kaverikseen. Päälle pukisin vielä Milanosta ostetun, absolutely-favourite tekonahkajakun. Tätäkin pitää kyllä kokeilla!

Siinäpä oli mun lempparijuttuja syksyksi, miten iski teihin? Onko täällä muitakin ihmisiä joista tuntuu, että syksyn tullen energitasot vain lisääntyy? :)

Ei kommentteja: